Ida Marie III Startet 10.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2018 Programmet skal handle om folk som bor i båt året rundt... Kan vel være artig å få med seg både for de som lever slik, og oss andre som bare lever slik om sommeren.. Sitér dette innlegget Link to post
fotsyk Svart 10.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2018 Hmmm...Kona prater om å bygge nytt hus. Dette hadde vært ett bedre alternativ hadde det bare vært opp til meg ? Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 10.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2018 Takk for tips! Programmet ble sett mens jeg ligger her i uthavn og dupper Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2018 Synes det ble mye "pjatt" i det programmet. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nomen Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 Blir mye pjatt når du inviterer en ordfører vettu ? Lurer på hvordan de løser dobesøkene sine. Går de på land, eller går de ombord. Kommer det noen å tømmer septiktanken, eller tar de seg en "tømmetur"? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
TerjeFjern Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 nomen skrev 22 minutter siden: Blir mye pjatt når du inviterer en ordfører vettu ? Lurer på hvordan de løser dobesøkene sine. Går de på land, eller går de ombord. Kommer det noen å tømmer septiktanken, eller tar de seg en "tømmetur"? akkurat de samme vi lurte på også -:) Kjenner folk som har bodd i båt de siste 15 årene selv så det frister meg men ikke fruen. Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 Lars H. skrev for 14 timer siden: Synes det ble mye "pjatt" i det programmet. Enig med Lars. Elendig og overfladisk Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 La dem bare ligge på Aker Brygge og nyte «sjølivet» med impellerbytte, rensing av varmeveksler, sprukne slanger, og ditto småprakk som vi alle strever med. Nei, nå er det på tide å sjekke teiner. God fordøyelse? Sitér dette innlegget Link to post
Popeye70 Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 Dette var jo ment som underholdning, ikke som en dokumentar, og da blir det naturlig nok mest "koseprat" med positiv vinkling. Jeg synes det var et helt greit program, men så forventet jeg heller ikke så veldig mye utover blide mennesker som forteller om hvor flott det er å bo i båt. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
nomen Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 Synes kritikken til programmet blir feil. Hva hadde dere forventet av en 10-15 minutters repotasje? Snakk om fendring, fortøyningsmetoder og evige motordebatter? Programmet er nok ikke mynet på oss, som "kan alt dette fra før av", var vel heller ment som en liten kuriositet i folkepplysningens ånd, noe de gjorde bra. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Maika Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 Jeg bodde der for noen år siden, og da brukte jeg do/dusj/vaskerom etc på brygga. Forøvrig er Laura Marie den kuleste klokkenisten;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.