Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Roger jo skrev 31 minutter siden:

..Ser i spesifikasjonene til Castrol at BMW-motorer (alle som jeg har sjekket) kan benytte alle tre typene de leverer. 

Jojo, men denne tråden gjelder saltvannskretsen og vinterkonservering. Ikke så mange BMW'er som har den kretsen :giggle: Kan sikkert blande congac med wiskey også i den kretsen uten at det er noe problem. Poenget er at det ikke skal fryse til is der det om sommeren sirkulerer saltvann..

Worry II

Worry II

Roger jo skrev 29 minutter siden:

..Ser i spesifikasjonene til Castrol at BMW-motorer (alle som jeg har sjekket) kan benytte alle tre typene de leverer. 

Jojo, men denne tråden gjelder saltvannskretsen og vinterkonservering. Ikke så mange BMW'er som har den kretsen :giggle: Kan sikkert blande congac med wiskey også i den kretsen uten at det er noe problem. Poenget er at det ikke skal fryse til is.

Worry II

Worry II

Roger jo skrev 26 minutter siden:

Jojo, men denne tråden gjelder saltvannskretsen og vinterkonservering. Ikke så mange BMW'er som har den kretsen :giggle: Kan sikkert blande congac med wiskey også i den kretsen uten at det er noe problem.

• Create New...