brantaleu Startet 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 11.Oktober.2018 Jeg så et sted at orienteringen på anoden var viktig når man skiftet tennplugg. Forstod det slik at innsprøytingen må treffe pluggstiften riktig. Har en Merchury Optimax 135. Står ikke noe i manualen om dette, men det kan jo høres logisk ut? Noen som har erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 11.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 Hei Slik jeg har lært dette så gjelder dette spesielt Evinrude ..., du kan søke på youtube om tema og få gode forklaringer der. Jo, det er viktig, innsprøytningen skal treffe pluggen slik at det ikke er noen hindringer i veien. Anoden skal da være orientert bak eller i X-antall garder ifm innsprøytningsdysa. Det kan bety at du må kanskje ha flere plugger en de 4 eller 6 motoren trenger for å få de til å kommer korrekt på plass. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
brantaleu Svart 11.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2018 Har nå fått bekreftet at dette ikke gjaldt min motor, men Envinrude spesielt ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.