Jump to content

Edit History

FerskSjøulk

FerskSjøulk

Som sagt, Pinkvin var på gli for 5000. Jeg gjør gjerne den jobben for 5000, jeg. Bare å si fra om du bor ytterst i Oslofjorden på riktig side og det er 15 grader eller mer i vannet. Alternativt betaler du reisen til/fra. Vi kan legge hverandre til på Facebook, så er det å anse som vennetjeneste ;)

Alle andre som maser om regelverk, skattemyndigheter og fandens oldemor regner jeg med at aldri tillater at noen hjelper til med sin båt - unntatt helt gratis og selvsagt med sikkerhetsnett, flytevest, hansker, vernemaske og hjelm.

FerskSjøulk

FerskSjøulk

Som sagt, Pinkvin var på gli for 5000. Jeg gjør gjerne den jobben for 5000, jeg. Bare å si fra om du bor ytterst i Oslofjorden på riktig side. Alternativt betaler du reisen til/fra. Vi kan legge hverandre til på Facebook, så er det å anse som vennetjeneste ;)

Alle andre som maser om regelverk, skattemyndigheter og fandens oldemor regner jeg med at aldri tillater at noen hjelper til med sin båt - unntatt helt gratis og selvsagt med sikkerhetsnett, flytevest, hansker, vernemaske og hjelm.

• Create New...