Jump to content

Edit History

FerskSjøulk

FerskSjøulk

Komodo skrev for 21 timer siden:

Resten av resonnementet ditt blottlegger din egen inkompetanse til en slik grad at det taler for seg selv. Jeg tilbød Pinkvin å hjelpe ham med å skrape båten, men nå har han jo gjort det selv, så da er problemet ute av verden :thumbsup: 

Du hevder at dykking på grunt vann er farligere enn på dypt vann på grunn av _teoretisk_ økt risiko for lungesprengning? Rart da at (innledende) dykkeropplæring skjer på grunt vann...

Men for å avslutte herfra, merkelig hvordan noe så banalt som å skrape bunn av en båt kan generere så mange innvendinger. Vi får heller være enige om å være uenige, som det heter.

FerskSjøulk

FerskSjøulk

Komodo skrev for 21 timer siden:

Resten av resonnementet ditt blottlegger din egen inkompetanse til en slik grad at det taler for seg selv. Jeg tilbød Pinkvin å hjelpe ham med å skrape båten, men nå har han jo gjort det selv, så da er problemet ute av verden :thumbsup: 

Du hevder at dykking på grunt vann er farligere enn på dypt vann på grunn av _teoretisk_ økt risiko for lungesprengning? Rart da at all (innledende) dykkeropplæring skjer på grunt vann...

Men for å avslutte herfra, merkelig hvordan noe så banalt som å skrape bunn av en båt kan generere så mange innvendinger. Vi får heller være enige om å være uenige, som det heter.

FerskSjøulk

FerskSjøulk

Komodo skrev for 20 timer siden:

Du hevder at dykking på grunt vann er farligere enn på dypt vann på grunn av _teoretisk_ økt risiko for lungesprengning? Rart da at all dykkeropplæring skjer på grunt vann...

• Create New...