Jump to content

Kan bensin tilsatt 2-takt olje ha flere farger ? (Rød, blå, flere farger? )

Figen

Recommended Posts

I min situasjon har jeg gressklippertraktor, motorsag, utenbordsmotorer, sjark og cabincruiser. Dette medfører at jeg har et utvalg kanner med forskjellig innhold. Jeg har IKKE vært flink til å merke kannene eller bruke de samme kannene til samme veske. Å da har jeg et dilemma. Nå tar jeg rev i seilene og skal merke kannene med riktig innhold. Så har jeg to kanner, en med lys blå farge og en med rød farge. Er begge disse 2-T bensin, eller kan det være noe annet. Dieselen er vel grei, for den er jo noe grønnaktig da jeg bruker dette på sjarken og cab.cruiseren. Takknemlig for oppklarende svar.

_1633856606.jpg

Derfor har jeg en stor forkjærlighet for 4t-motorer. alle mine hageredskaper,  bil båt og 4-hjuling går på ren 95 bensin!

Du må bare ha kanner med forskjellig farge eller skriv på symboler, om du har forskjellige typer drivstoff

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

For ikke å snakke om kropp, med en grei halvforbrent måleenhet alkohol innabords. 

Kjørte forresten flere år med parafin på min Chevrolet Bauville. Fyren fra Texaco lurte nok fælt på innetemperaturen hos oss. Fylte 2 fat med parafin stup i ett. Parafinen var blank og fin. Idag er vel fyringsolje nr 1 tilsatt farge den også?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...