Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Har en 24 tommers TV og får inn NRK kanalene via Glomax antenna. Jeg ser nå at det hadde holdt med en tvilling data SIM som jeg kan sette i min Lenova nettbrett og så kjøpe mere data i de måneder vi er mye på båten. (Men som nevnt så kan det gå mye data med en slik løsning). Da kan jeg bruker Chromecast mellom nettbrett og TV eller bare ser på nettbrett. Når jeg tenker meg om så har jeg egentlig ikke så mye bruk for selve wifi men mest for å se på nett TV og ikke mye det heller. Ser stort sett på Dagsrevyen (det får jeg inn via Glomax) og så kanskje en time eller så før leggetid. Da hadde det vært fint med nett TV.

Prøvde et par ganger å dele wifi fra mobil til nettbrett men den nektet å koble sammen. Nå er det en stund siden og jeg husker ikke helt hvilken feilmelding jeg fikk.

Høres ut som et gjerrigknark men det er jeg ikke. Hadde jeg hatt behov nok så hadde jeg gått for det beste som finns men jeg er lei å betale mye for noe jeg ikke bruker så mye.

PiperBill

PiperBill

Har en 24 tommers TV og får inn NRK kanalene via Glomax antenna. Jeg ser nå at det hadde holdt med en tvilling data SIM som jeg kan sette i min Lenova nettbrett og så kjøpe mer data i de måneder vi er mye på båten. (Men som nevnt så kan det gå mye data med en slik løsning). Da kan jeg bruker Chromecast mellom nettbrett og TV eller bare ser på nettbrett. Når jeg tenker meg om så har jeg egentlig ikke så mye bruk for selve wifi men mest for å se på nett TV og ikke mye det heller. Ser stort sett på Dagsrevyen (det får jeg inn via Glomax) og så kanskje en time eller så før leggetid. Da hadde det vært fint med nett TV.

Prøvde et par ganger å dele wifi fra mobil til nettbrett men den nektet å koble sammen. Nå er det en stund siden og jeg husker ikke helt hvilken feilmelding jeg fikk. Men takk til alle for gode innspill.

Høres ut som et gjerrigknark men det er jeg ikke. Hadde jeg hatt behov nok så hadde jeg gått for det beste som finns men jeg er lei å betale mye for noe jeg ikke bruker så mye.

• Create New...