Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 13 minutter siden:

Så da går dagsrevyen på halve tiden ;-) Skjønte ikke den helt. Har aldri opplevd hastighetsproblemer når jeg deler via telefon eller iPad selv om ungene ser mye på Netflix/Youtube osv. 

Nei, det har vel heller med tålmodighet å gjøre. Stor forskjell på å dele nett fra en telefon kontra en egen router som støtter siste protokoller som leverandørene benytter. Men er man en tålmodig sjel så er det ikke noe problem. Men jeg synes uansett at det er knot med å dele fra telefon. Inn og aktivere og så kan man heller ikke ta telefonen med seg å stikke avgårde en tur, for da blir det roping og skriking. 

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 10 minutter siden:

Så da går dagsrevyen på halve tiden ;-) Skjønte ikke den helt. Har aldri opplevd hastighetsproblemer når jeg deler via telefon eller iPad selv om ungene ser mye på Netflix/Youtube osv. 

Nei, det har vel heller med tålmodighet å gjøre. Stor forskjell på å dele nett fra en telefon kontra en egen router som støtter siste protokoller som leverandørene benytter. Men er man en tålmodig sjel så er det ikke noe problem. Men jeg synes uansett at det er knot med å dele fra telefon. 

• Create New...