Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Spurte ice.net om det er mulig å fryse abn i vintersesongen. Fikk følgende svar.

Hei, William Dette skal jeg hjelpe deg med. Dersom du er utenfor avtaletid, kan du fryse abonnementet ditt i inntil 12 måneder av gangen. Om du ønsker å tegne et abonnement uten avtaletid med en gang du blir kunde, må modemet kjøpes til full pris. Da er det 1699,- for en Smartrouter og 1499,- for en Minirouter. Om du skulle gå for denne løsningen, betaler du veiledende pris for abonnementet ditt. Her har du de ulike abonnmentstypene du kan velge mellom:

7 GB koster 199,- per måned.

15 GB koster 299,- per måned.

30 GB koster 399,- per måned.

50 GB koster 499,- per måned.

100 GB koster 599,- per måned.

200 GB koster 699,- per måned.

300 GB koster 799,- per måned.

Jeg vil også minne deg om at vi for tiden kjører en mobilkampanje til nye kunder. Dette abonnementet heter Bli Kjent, og gir deg 25 GB data i 2 måneder til kun 99,-.

------------------------------------------------------------------------------------

Til sammenligning koster 20GB Kr349,- hos Talkmore med data rollover og ingen bindingstid. Også kan det pauses/fryses når det passer meg. Pussig at Talkmore ikke nevner mobilt bredbånd til båt på hjemmesiden demmes mens Ice.net gjør et stort poeng av det. Hvem har best dekning mon tror?

PiperBill

PiperBill

Spurte ice.net om det er mulig å fryse abn i vintersesongen. Fikk følgende svar.

Hei, William Dette skal jeg hjelpe deg med. Dersom du er utenfor avtaletid, kan du fryse abonnementet ditt i inntil 12 måneder av gangen. Om du ønsker å tegne et abonnement uten avtaletid med en gang du blir kunde, må modemet kjøpes til full pris. Da er det 1699,- for en Smartrouter og 1499,- for en Minirouter. Om du skulle gå for denne løsningen, betaler du veiledende pris for abonnementet ditt. Her har du de ulike abonnmentstypene du kan velge mellom:

7 GB koster 199,- per måned.

15 GB koster 299,- per måned.

30 GB koster 399,- per måned.

50 GB koster 499,- per måned.

100 GB koster 599,- per måned.

200 GB koster 699,- per måned.

300 GB koster 799,- per måned.

Jeg vil også minne deg om at vi for tiden kjører en mobilkampanje til nye kunder. Dette abonnementet heter Bli Kjent, og gir deg 25 GB data i 2 måneder til kun 99,-.

------------------------------------------------------------------------------------

Til sammenligning koster 20GB Kr349,- hos Talkmore med data rollover og ingen bindingstid. Også kan det pauses/fryses når det passer meg.

• Create New...