jørn Startet 14.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 14.Oktober.2018 Jeg må bytte klammerplata og da må bolten (klammerbolt) av. Hvordan er denne festet i røret? Det er et bitte lite hull i stangen, men ingen skrue i denne. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 14.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2018 Ingen? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 14.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2018 Pleier vel være et ‘kakk’ eller to i røret som låser fast endestykket om det er det du må ha løst? I så fall er det vel bare mild vold som gjelder.. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 14.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2018 Takk for svar. Ingen kakk, men et lite hull. Jeg trodde det skulle sitte en settskrue der, men intet der. Får prøve med litt vold da. Sitér dette innlegget Link to post
Sahara Svart 14.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2018 Min hadde en nagle der. Borret ut med drill for å løsne bolten. Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 14.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Oktober.2018 Takk, da prøver jeg det :) Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 15.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2018 Borre opp "kakket". Det er et spor i beslaget som stangen "klinkes" inn i. Sporet går helt rundt, slik at beslaget kan dreies uten å falle ut. Bare å klinke med en syl eller liten stjernetrekker når du skal ha på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.