Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Prøvde de klipsene. Fikk ei kveite på 130kg men den drog hele klipsen langs telna (bunntauet). Mener jeg hadde en på 5 eller 5,5mm. Tror nok helt sikkert størrelsen og kreftene hadde mye å si, for jeg har fått en del på 20-60 kilo og det har gått bra. Men så samtidig at hadde den vært noe større så er jeg slettes ikke sikker på om klipsen hadde holdt. Du så veldig godt at den var belastet. Men ser også at forsynet har en tendens til å kveile seg langs «bunntauet). 

Kjellg

Kjellg

Prøvde de klipsene. Fikk ei kveite på 130kg men den drog hele klipsen langs telna (bunntauet). Mener jeg hadde en på 5 eller 5,5mm. Tror nok helt sikkert størrelsen og kreftene hadde mye å si, for jeg har fått en del på 20-60 kilo og det har gått bra. Men så samtidig at hedde den vært noe større så er jeg slettes ikke sikler på om klipsen hadde holdt. Du så veldig godt at den var belastet. Men ser også at forsynet har en tendens til å kveile seg langs «bunntauet). 

Kjellg

Kjellg

Prøvde de klipsene. Fikk ei kveite på 130kg men den drog hele klipsen langs telna (bunntauet). Tror nok helt sikkert størrelsen og kreftene hadde mye å si, for jeg har fått en del på 20-60 kilo og det har gått bra. Men så samtidig at hedde den vært noe større så er jeg slettes ikke sikler på om klipsen hadde holdt. Du så veldig godt at den var belastet. Men ser også at forsynet har en tendens til å kveile seg langs «bunntauet). 

• Create New...