Brummle Startet 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2018 Er det mulig å oppgradere programvaren her uten plotter fra Raymarine? Har Garmin plotter og Simrad lodd. Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2018 Tror ganske bestemt at det korte svaret på spørsmålet ditt er nei. Men det er jo relativt kurant og enkelt å låne en Raymarine-plotter av noen du kjenner, tar ikke så lange tiden å gjøre oppdateringen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2018 Sjekk hva oppdateringene omfatter/inneholder før du gjør mye for å få det til. Jeg sjekket på min Evo pilot, og de funksjonene som kom ved oppdatering trenger jeg ikke. Laster derfor ikke ned. Dessuten funker den godt nok som den er. Slipper da også å sette opp piloten på nytt, slik oppdateringene krever. Sitér dette innlegget Link to post
Brummle Svart 16.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 Jeg har programvareversjon 2.12 på P70R og ACU100 med versjon 1.01. Ev1 har 1.01 og Seatalk har 1.21. Vil jeg kunne oppnå forbedringer ved å oppdatere? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 Les her http://www.raymarine.no/software-updates/ her kan du gå inn og se hva endringer gir. Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 16.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 11 hours ago, Brummle said: Jeg har programvareversjon 2.12 på P70R og ACU100 med versjon 1.01. Ev1 har 1.01 og Seatalk har 1.21. Vil jeg kunne oppnå forbedringer ved å oppdatere? Har dette systemet som backup. Husker det var mye slingring og unødvendig mye styring før jeg oppgraderte programvaren – det kan nok ha vært fra 1.00 eller 1.01, men jeg aner ikke hva jeg oppgraderte til. Unødvendig mye styring kan dra med seg en del ekstra slitasje – her er min lille samling døde drivenheter ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.