Svein34 Startet 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2018 Var oppe med båten i dag å spylte av under med vanlig kaldtvanns høyttrykkspyler, å merket at bunnsmørninga begynte å renne av å så ut som melk på bakken, jeg kunne også børste løs noen med kost. Det er mange år siden jeg sist drev med dette, å lurer nå på om dette er vanlig med modrene bunnstoff eller det er noe som er "gæli"? Jeg vet ikke hva forige eier har brukt, men jeg bør vel få fjernet allt dette før jeg smører med noe skikkelig? Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2018 Helt normalt når det er selvpolerende bunnstoff Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2018 Er noe en kan utnytte også dette med selvpolerende. Om en har annen farge på laget ytterst enn innerst, så ser en hvor det slites mest, og en kan flekke de stedene bare på våren. Slipper på den måten å bygge tykke lag over alt. TA Sitér dette innlegget Link to post
Svein34 Svart 14.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2018 Takker for svar, har brukt hardt bunnstoff før så dette var nytt for meg. Den var som ett grovt sandpappir under så de er vel på tide å få på nytt strøk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.