kveitå Startet 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 14.Oktober.2018 Hei. Er på jakt etter gode ideer til ombygging av Harding Kiss800 til tur/fiskebåt Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 14.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2018 Husk MASSE ballast for å kompensere for manglende folk i livbåten. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
kveitå Svart 14.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2018 Ja klar over det. og kansje lime på slingrekjøl osv. Sitér dette innlegget Link to post
kveitå Svart 15.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2018 kveitå skrev On 14.10.2018 at 21.52: Hei.https://au.yachtworld.com/boats/2008/Houseboat-31 CC-3212797/#.W8TlvGgzY2w Er på jakt etter gode ideer til ombygging av Harding Kiss800 til tur/fiskebåt Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 Skikkelig sosial toalettløsning I den der. Ellers så ville jeg nok lagt litt mer arbeid ned I det enn dette, den så ikke spesielt bra eller praktisk ut I mine øyne. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 index skrev for 12 timer siden: Ellers så ville jeg nok lagt litt mer arbeid ned I det enn dette, den så ikke spesielt bra eller praktisk ut I mine øyne. Eller kanskje ikke...? Har vel sett noen livbåtombygginger oppigjennom og ja.. Kanskje grei bruksstand er veien å gå, uten legge hverken så mye penger eller tid i det? Men noen gode forslag har jeg ikke, bortsett fra at jeg likte denne løsningen (pluss en kalesjeløsning av noe slag da): Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.