Martine29f Startet 15.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2018 Har en mistanke om at det er en lekkasje i septiktank. Den er montert ved siden av vanntanken på styrbord siden under stikkkøyen. Går det an å få denne ut uten å demontere hele interiøret?Ser bare toppen av tanken.? Håper noen har gode råd.. Sitér dette innlegget Link to post
Arvor 20 Fish Svart 17.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2018 Har hatt samme båt, og mener tanken er støpt ned i skroget. I tillegg mener jeg dørkplaten er støpt over hele tanken, og her må det vel skjæres i dørkplaten. Mulig det er en hel alutank, som er limt fast. Vanntanken er like ved siden av(foran), og er litt nær septiktanken dersom den lekker. Jeg hadde problemer med en septikodør, og det hjalp litt når jeg skiftet lufteslangen til mye større dimensjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.