Bulldog Startet 15.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 15.Oktober.2018 Hei, Tenkte å bytte anoder på min 2008mod 90hk mercury optimax til våren. Har lest en del om teamet og kommet frem til at "Navalloy" sine aluminiumsanoder er et godt valg for meg, da båten går i ferskvann, men noen saltvannsturer er ikke utenkelig. De viser seg vanskelig å oppdrive i norge, og en må derfor ty til utenlandske/amerikanske sider. Men der finner jeg kun anoder til Optimax v6 200/250hk /4syl verado. På bildene ser de helt like ut som til min 90hk optimax, men klarer ikke se om det er noen størrelsesforskjell. Noen som vet om anodene på disse motorene kan brukes om hverandre? Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 15.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2018 Se om du finner de aktuelle motorene i denne linken, så kan du sammenligne delenr. https://www.boats.net/catalog/mercury/outboard-by-hp Sitér dette innlegget Link to post
Bulldog Svart 25.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2018 Det var en fin side! Da skal jeg finne serienummeret på motoren og etterforske litt. takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.