Jump to content

Edit History

Okkaby

Okkaby

Å bytte en TAMD31 til nye Volvo som feks 41P som du får så nye som 2005, bør vel ikke være så veldig stor jobb. Om aksel er kraftig nok, bør vel denne passe greit på fundament i båten.

KAD42/43/44 bør vel å passe greit.

Skal en kjøpe nye motor i 200hk klassen, ja da blir det fort 200.000kr eller mer. Så hadde fint kjøpt en brukt i goe stand jeg, eller annen båt, lenge før jeg hadde brukt 200.000kr eller mer på en 30 år gammel båt.

Kjøper du nye motor, ja da bør du satse på å beholde båten i 10år eller mere. For du får liksom ikke igjen denne investeringen om du selger båten etter et par år.

Okkaby

Okkaby

Å bytte en TAMD31 til nye Volvo som feks 41P som du får så nye som 2005, bør vel ikke være så veldig stor jobb. Om aksel er kraftig nok, bør vel denne passe greit på fundament i båten.

KAD42/43/44 bør vel å passe greit.

Skal en kjøpe nye motor i 200hk klassen, ja da blir det fort 200.000kr eller mer. Så hadde fint kjøpt en brukt i goe stand jeg, eller annen båt, lenge før jeg hadde brukt 200.000kr eller mer på en snart 35 år gammel båt.

Kjøper du nye motor, ja da bør du satse på å beholde båten i 10år eller mere. For du får liksom ikke igjen denne investeringen om du selger båten etter et par år.

• Create New...