Jump to content

Edit History

Lysekil

Lysekil

Ang. Silic one.  Jeg vurderte dette i fjor.  Et av verftene her i Lysekil tilbyr dette for SEK 40.000.  Profesjonell påføring etter sandblåsing og et antall strøk med primer.  De har oppvarmet hall som bare brukes til bunnbehandling, stort sett seilbåter til litt over 40 fot.  Er usikker på om løft og nedrigging kommer i tillegg.

Jeg snakket med eieren av en CB 36 som hadde fått lagt på Silic-one året før.  Han var absolutt ikke fornøyd,  Det var kraftig groe under båten hans, selv om han brukte båten jevnlig.  Snakket også med eieren av verftet, og han bekreftet at de nå ikke anbefalte Silic-one til seilbåter, men  for motorbåter med fart over 10 knop fungerte det veldig bra.  

Så ikke aktuelt for min Najad iallefall. 

Lysekil

Lysekil

Ang. Silic one.  Jeg vurderte dette i fjor.  Et av verftene her i Lysekil tilbyr dette for SEK 40.000.  Profesjonell påføring etter sandblåsing og et antall strøk med primer.  De har oppvarmet hall som bare brukes til bunnbehandling, stort sett seilbåter til litt over 40 fot.  Er usikker på om løft og nedrigging kommer i tillegg.

Jeg snakket med eieren av en CB 36 som hadde fått lagt på Silic-one året før.  Han var absoluttr ikke fornøyd,  Det var kraftig groe under båten hans, selv om han brukte båten jevnlig.  Snakket også med eieren av verftet, og han bekreftet at de nå ikke anbefalte Silic-one til seilbåter, men  for motorbåter med fart over 10 knop fungerte det veldig bra.  

Så ikke aktuelt for min Najad iallefall. 

• Create New...