Jump to content

Edit History

Chiefengineer

Chiefengineer

leif_erikg skrev for 7 timer siden:

Siden man allerede er totalt usaklige her.

Joda, det finnes en rekke personbiler med plass til en D6, går til og med inn i en Berlingo med turbo og gir montert etter hva jeg kan se i spesifikasjonene...

Ja vis meg hvordan du har tenkt å putte en 5,5 liters, mer enn 700 kg tung marinemotor med lengde 1,5 meter inkl. gearet inn i denne lille forhjulsdrevne brødboksen som er oppgitt til en egenvekt på 1300 kg og som vanligvis er utstyrt med en 1,6 liters motor som originalt... 

Her har du nok fått servert en skikkelig røverhistorie. Bakhjulene kommer ikke til å han kontakt med bakken og forstillingen klapper sammen av vekta i første humpen.

Det er isåfall ingen Volvo Penta D6 marinemotor vi snakker om. Om Volvo personbiler, Citroen eller andre bilprodusenter har andre mikromotorer de kaller for "D6" som ikke har noe med denne motoren å gjøre skal jeg ikke uttale meg om.

Chiefengineer

Chiefengineer

Joda, det finnes en rekke personbiler med plass til en D6, går til og med inn i en Berlingo med turbo og gir montert etter hva jeg kan se i spesifikasjonene...

Ja vis meg hvordan du har tenkt å putte en mer enn 700 kg tung motor med lengde 1,5 meter inkl. gearet inn i denne lille forhjulsdrevne brødboksen. Her har du nok fått servert en skikkelig røverhistorie. Bakhjulene kommer ikke til å han kontakt med bakken og forstillingen klapper sammen av vekta i første humpen.

Det er iallefall ikke en Volvo Penta D6 marinemotor vi snakker om. Om Volvo personbiler har andre mikromotorer de kaller for "D6" som ikke har noe med denne å gjøre skal jeg ikke uttale meg om.

Chiefengineer

Chiefengineer

Ja vis meg hvordan du har tenkt å putte en mer enn 700 kg tung motor med lengde 1,5 meter inkl. gearet inn i denne lille forhjulsdrevne brødboksen. Her har du nok fått servert en skikkelig røverhistorie. Bakhjulene kommer ikke til å han kontakt med bakken og forstillingen klapper sammen av vekta i første humpen.

Det er iallefall ikke en Volvo Penta D6 vi snakker om. Om Volvo personbiler har andre mikromotorer de kaller for "D6" som ikke har noe med denne å gjøre skal jeg ikke uttale meg om.

Chiefengineer

Chiefengineer

Det er iallefall ikke en Volvo Penta D6 vi snakker om. Om Volvo personbiler har andre mikromotorer de kaller for "D6" som ikke har noe med denne å gjøre skal leg ikke uttale meg om.

• Create New...