Glema Startet 19.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2018 Hei. Har en volvo penta i båten min, men jeg finner ikke ut hva motorkoden til den er. Skulle har kjøpt litt deler og filter til den. Noen som vet hvordan den på bildet er? Og så lurer jeg på hvor folk handler deler og slikt på nett? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Kjenner ikke motoren men handler hos marinedeler.no. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
pappa_wolf Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Skruvat.no har båtdeler de også. men det krever litt mer kjenskap til motoren sin Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Hei! Ser ut som en MD47 Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Kan det være en slik: Sitér dette innlegget Link to post
Glema Svart 21.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2018 Takk for svar og tips. Det kunne ligne på MD70 motoren ja. Tidligere eier mente den var på 133hk. Sitér dette innlegget Link to post
Glema Svart 22.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2018 Har et nytt spørsmål. Har prøvd å søke litt rundt men finner ikke tak i instruksjonsbok/servicemanual til denne. Noen som har eller vet om pdf filer? Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 23.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2018 Jeg har sittet på kne og skrudd på min brors Volvo D60 A i helgen. Synes den ligner, men det er vel flere motorer med 6 sylindre som er nesten like vil jeg tro. Du må vel finne et stemplet nr eller betegnelse på blokka, evt et slagvolum for å bli sikker. Når du vet motorbetegnelsen, kan du finne mye litteratur på maskinisten.net. For å laste ned bøker må du lage deg en bruker, men det er gratis. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 23.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2018 https://www.marinepartseurope.com/en/e-volvo-penta-667-MD70B.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Glema Svart 22.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2018 Har enda et spørsmål. Har prøvd å søke å lett litt rundt men finner ikke det jeg er ute etter. Det jeg er på jakt etter er lokket til kjølevæsketanken. Tror den har delenr: 321973 Men finner ikke noen plass å bestille den. Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 24.November.2018 Link til dette innlegget Svart 24.November.2018 https://www.marinepartseurope.com/no/volvo-penta-866095-trycklock.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.