Jump to content

Edit History

Bergsholmen

Bergsholmen

Eg vet ikke heilt hvilken fart han fikk, eg var bare med som teknisk hjelper i monteringen. Var ikke med på siste tester med propell og riktig høyde.                  

Både på den og på min brukte vi ein brankett til å løfte motor høyere, det er jo snakk om 5’’ (12,5cm) så sjå meg har det ikke vert nok med øverste hull.  

Eg har ein kamerat som driver skjære og knekkefirma, så han laget dette til meg i syrefast, det blei rimeligere en å kjøpe heis og den gir mindre setback (ca.5cm). Kontakt meg på IM for meir info?

Bergsholmen

Bergsholmen

Eg vet ikke heilt hvilken fart han fikk, eg var bare med som teknisk hjelper i monteringen. Var ikke med på siste tester med propell og riktig høyde.                  Både på den og på min brukte vi ein brankett til å løfte motor høyere, det er jo snakk om 5’’ (12,5cm) så sjå meg har det ikke vert nok med øverste hull.   Eg har ein kamerat som driver skjære og knekkefirma, så han laget dette til meg, der blei rimeligere en å kjøpe heis og den gir mindre setback (ca.5cm). Kontakt meg på IM for meir info?

• Create New...