skyhawk Startet 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 20.Oktober.2018 Tetningsgummien under vindskjermen på Baylineren min er morken og slipper fra alu-listen (se bilde). Er dette standard metervare, og hvor får jeg tak i ny? Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Tipper at Hartveit i Bergen kan hjelpe deg ? Lars O Sitér dette innlegget Link to post
skyhawk Svart 20.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 (redigert) Takker! Tenker du på Hartveit Bilsenter (Fixbil) i Møllendalsveien? Skal høre med dem. Får nesten ta mål av størrelsen på denne, eller klippe av en bit og ta med... Redigert 20.Oktober.2018 av skyhawk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Hartveit som har gummipakninger er flyttet til Olsvik. Link til hjemmesiden. Hartveit Sitér dette innlegget Link to post
skyhawk Svart 21.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2018 Takker Nemo! Da har jeg ikke lang vei til butikken... Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 21.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2018 (redigert) Ellers er http://www.ertec.no/ rette plassen, gamle "Golar" Redigert 21.Oktober.2018 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Nemo Svart 21.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2018 Berre hyggelig. Der finner du hjelpsom betjening og det er parkering rett utenfor. Sitér dette innlegget Link to post
skyhawk Svart 21.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2018 Roger jo skrev for 7 timer siden: Ellers er http://www.ertec.no/ rette plassen, gamle "Golar" Takk for det Roger. Det er greit med en plan B. Jeg har Hartveit like i nærheten, så jeg sjekker der først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.