Jump to content

Noen som har montert Webasto i Yamarin DC68?

RGH

Recommended Posts

• 2 år senere...
  • 3 uker senere...

Hei. Ja jeg monterte inn Webasto i denne båten men nå er den solgt. Det sies at varmer ikke skal plasseres i samme rom som bensintank. Det gjorde det litt vanskeligere da bensin tank er i kontakt med alle rommene baki. Jeg monterte den i rom under førerplassen. Eksos var vanskelig å få ut på styrbord side pga kanal til hydraulikk og kablet til motor. Så jeg laget den i en sving under alle sitteplasser bak og ut på barbor side. 

Hei og takk for svar.  Ja kan se det er vrient dersom den ikke kan stå i rommene bak. Planen her er på babord side mot kjøleskapet. Mulig det må revurderes da.. På denne båten henger jo alle rom mer eller mindre sammen.  

Yamarin 68DC,  Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459
Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her  Insta:@anderfrode

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...