Knellef Startet 22.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2018 Jeg skal for første gang drennere min nye for meg Mercruicer 3.0 2008. Båten ligger på sjøen. Jeg ser 2 blå slanger som skal brukes til å drennere blokk og manifoil, men jeg ser ingen kran for stenge vannet fra drevet. Betyr det at jeg kan trykt drennere uten å være redd for at vannet skal strømme inn fra drevet. Sitér dette innlegget Link to post
Tønsberg84 Svart 22.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2018 Knellef skrev for 7 timer siden: Jeg skal for første gang drennere min nye for meg Mercruicer 3.0 2008. Båten ligger på sjøen. Jeg ser 2 blå slanger som skal brukes til å drennere blokk og manifoil, men jeg ser ingen kran for stenge vannet fra drevet. Betyr det at jeg kan trykt drennere uten å være redd for at vannet skal strømme inn fra drevet. Hei hei, sort 3liter du har? kun grov filter ventil som må stenges, men skjønner ikke helt hvorfor du ønsker å gjøre det? Kommer i såfall ikke noe vann så lenge du ikke åpner eksos elbow ;) Sitér dette innlegget Link to post
Knellef Svart 24.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2018 Mener du at det er unødvendig å drennere motoren før vinteren når den ligger på vannet? Båten ligger 16 mil fra der jeg bor, så det er ikke bare å starte opp når det blir kaldt. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 24.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2018 Du bør vel kjøre gjennom med frostvæske I stedet hvis mulig. Støpejern, salt, luft og fuktighet gir mye rust. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Knellef Svart 24.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2018 Sikkert fornuftig, men hvordan gjør jeg det? Noen som har en oppskrift på det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.