Jump to content

Erfaringer med Vetus Fuel safe

apaul

Recommended Posts

Hei,

Det har den siste tiden vært flere tyverier av drivstoff i vår båthavn. Det ble tipset om at et produkt som heter Vetus Fuel safe kan være en god beskyttelse.

Jeg er naturligvis skeptisk til å tukle for mye med drivstoffsystemet i båten, da konsekvensene kan bli til dels store om noe går galt.

Lurte derfor på om noen har erfaring med denne løsningen og kan dele noen råd? Er jo redd for at den på et tidspunkt skal havne i tanken, eller skade påfyllingsslangen på noen måte. Sikkert ubegrunnet fra min side, men greit å dobbeltsjekke litt først før jeg installerer dette.

Se lenke til leverandør: https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=74566886

Sjøbliss skrev 3 minutter siden:

Ligger i Leangbukta du også? Den der så veldig smart ut! 

Det stemmer det, ligger på s-bryggen nå. Synes det er litt ubehagelig med alle tyveriene for tiden. Håper de omfattende tiltakene som nå skisseres fra administrasjonen får slutt på det. Håper Vetus løsningen er god, da den er billig, enkel å installere og gir beskyttelse

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...