Nagel Startet 23.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 23.Oktober.2018 Mine viskerblad på min NorStar 350 er utslitt, og jeg trenger nye før en litt lenger siste høsttur. Jeg har forsøkt både Maritim og Torshov rekvisita, men de kunne ikke hjelpe... Noen som vet hvor slike kan skaffes? Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 23.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2018 (redigert) Båtvinduer er gjerne litt større enn (person)bilvinduer. Jeg har kjøpt mine viskerblader hos lastebilverksteder. Har tatt mål av visker og bilde av feste til viskerarm og fått det jeg skulle hos de som skrur lastebiler. Mvh Tor Arild Redigert 23.Oktober.2018 av Tor Arild (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nagel Svart 23.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober.2018 Takk for tipset- noen du vil anbefale i Asker/Bærum? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.