DagOtto Startet 25.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 25.Oktober.2018 (redigert) Hei igjen. Har som tidligere nevnt slipt undervannsskroget helt ned til laminat. Skal nå vanntette skroget med epoxyprimer. Når det gjelder epoxyprimer, er Biltema sin like bra som de dyrere alternativene? Mvh Dag Otto Redigert 25.Oktober.2018 av DagOtto (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Er det stor båt? Har brukt å kjøpt store kvantum, blir billigere in du skal bruke litt. https://www.jotun.com/Datasheets/Download?url=/TDS/TDS__523__Jotamastic 87 Aluminium__Nor__NO.pdf denne fåes i 5L. Koster 12-1300kr. Varierer naturligvis fra sjappe til sjappe men. Sitér dette innlegget Link to post
DagOtto Svart 25.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Båten har ingen strukturelle skader, så trenger ikke å bygge opp med tykk sparkel, for det er vel det dette er? En sparkel? Mvh Dag Otto Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Neida dette er epoksyprimer. Solide greier. Litt tykk men den kan tynnes ved behov for et tynnere sjikt. Har brukt den mye på jobb. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Det er riktig som @Timmeeh sier, Jotamastic 87 er det samme som antipest epoksyprimer i proff utgave. Men jeg trodde den kun ble levert i 20 liter versjon med ca 17 liter base og 3 liter herder. Jeg brukte den på egen båt da den var under bygging. Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Kjøpte nylig 5L. Det er vel litt forskjellig blandingsforhold om det er vinterherder eller standard, men ca 1 på 4. Du får også denne i smartpack utgave, der blandingsforholdet er 50/50. Veldig kjekt ! Men usikker på om man må kjøpe 10L da, at det kun selges hele 4/5L spann med både herder og base. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Jeg kan levere dette i alle varianter. Bare herder, bare base, osv, men er bestillingsvare. Sitér dette innlegget Link to post
jeb Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Hei BØstrøm- Jeg trenger dette til min stål båt til våren kan jeg kjøpe gjennom deg da. har noen steder spesielt under kjølen og flekking jeg må fikse trenger sannsynlig vis en 5 liter med Jostamatic og herder. Sitér dette innlegget Gruno 40 verftsbygget i nederland Link to post
BØstrøm Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Sender deg PM imorgen Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 BØstrøm skrev 13 minutter siden: Sender deg PM imorgen Kan du sende meg en PM også? Trenger 15- til 20 liter til sommeren. Skal ta et halvmeters belte rundt vannlinjen noen runder. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 25.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2018 Selvfølgelig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.