petterb Startet 25.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 25.Oktober.2018 Tok opp båten og skulle fyre litt når jeg ryddet og vasket. Display virker helt normalt men ingenting skjer. Har 801 panelet og det viser ingen feilkoder. Elektronikken er byttet for ca 2 år siden til typen som ikke går i stykker har jeg lest. Skru ut varmeren og lever den her sier verkstedet. Noen som har bra tips? Har googlet masse men finner ikke løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 26.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2018 Med eller uten landstrøm? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Brigg Svart 26.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2018 Helt død? Skjer det ingenting når du prøver å starte den? Eller går viftemotoren på lavt turtall? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Kingfu Svart 26.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2018 Sjekk sikringene i beholderen nede med varmeren. Hos meg røk ene sikringen, og ingenting skjedde om eg prøvde og trykke den på. Temp og alt sto som vanlig i displayet, men viften startet ikke. Sitér dette innlegget Link to post
navid Svart 26.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2018 meide skrev 38 minutter siden: Sjekk sikringene i beholderen nede med varmeren. Hos meg røk ene sikringen, og ingenting skjedde om eg prøvde og trykke den på. Temp og alt sto som vanlig i displayet, men viften startet ikke. Godt tips! Hos meg var det bare dårlig kontakt i sikrings-beholderen. Pusset og sprayet sikringen med CRC, og alt var som før. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 26.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2018 Kontroller spenning (voltmeter) tilført varmer på "varmersiden" av 16-pins kontakt, brun - og rød + ledning. Hvis ok, kontroller spenning tilført gul ledning når du slår på varmer med 801. Hvis ok, signal fra bryter i orden, få kjørt en diagnose på styrenhet (elektronikk i varmer) hos et Eberspächer-verksted, enkel å plukke ut. Kontroller også at det er forbindelse på blå/hvit ledning mellom varmer og 801, kommunikasjonslinje for diagnose.(ohm-meter) Sitér dette innlegget Link to post
petterb Svart 26.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2018 Alle sikringer er målt. Rød har riktig spenning. Grønn lampe på display tenner men skjer ikke noe i varmeren. I. M.S kommer med bra dypere tips. Skal måle som han sier. Kan det Være display 801 som er defekt? Styrenhet er hella om jeg husker riktig og under 2 år gammel. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 @petterb Fant du løsningen på dette? Opplever nøyaktig det samme selv og sliter med å lokalisere feilen. @I.M.S. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 6.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2021 Nå fant jeg svaret, styrestrøm kommer ikke frem til varmer. Må ha blitt et brudd et eller annet sted Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
petterb Svart 8.Juli.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2021 Hos meg var display defekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.