Jump to content

Hvordan binder/støtter dere opp bakkestativet slik at det står stødig?

Napoli

Recommended Posts

Bakkestativet mitt fra Maritim tok kvelden rett etter jul i fjor. Dette var gang nummer to at den typen stativ har tatt kvelden, og jeg tenkte egentlig at jeg ikke skulle kjøpe derfra igjen. Men har nå fått et nytt ubrukt stativ fra en i familien, og er dermed tilbake til Maritim stativet. 

Det har slått meg at to stativ på rappen som ryker kan være like mye min feil som stativet sin feil. Jeg har kun festet det mot båten i bena som går ned mot bakken. 

Så da kommer spørsmålet - hvordan fester/binder dere bakkestativet slik at det ikke faller/kollapser forover/bakover. Og hvordan får dere det til å stå stødig i sidevind? Bilder hadde vært topp!

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Landcrab skrev for 6 timer siden:

Stropp stativet skikkekig fast i båten. Jeg bruker fire/fem stropper på mitt stativ. Tar det rundt topp-stanga og ned i pullert. Da blir stativet presset ned i bakken, og sitter som bare f.

Jekkestropper?

Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...