bris Startet 21.Mai.2003 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2003 Hallo Er det noen som umiddelbart vet hvilken farge Neptim brukte på sine skrog. Jeg ser meg blind på de små fargelappene på Jotuns kart. Kan det være Skumhvit? Vennlig hilsen Øyvind Sitér dette innlegget Link to post
H.H Svart 21.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2003 Antar at dette er en hvit som ikke er helt hvit? Hva slags farge skjærer den i, grå eller gul? 8008 er en veldig lys grå, denne er mye brukt. Men dersom det er en eldre båt, så er det kanskje mer sansynlig at det er en gul-fave. I så tilfelle er det godt mulig at det er 3008. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 21.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2003 Jeg antar at det var samme som på 8000 modellen, dette var Syntés 1200. Sitér dette innlegget Link to post
terje_p Svart 22.Mai.2003 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2003 Den mest brukte fargekoden på sørlandet var 8012 brukt bl a av scand frem til 90 Det kan jo tenkes at den også ble brukt av neptim boats mvh Terje P Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.