Korsfjord Startet 28.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2018 Jeg låner innemellom en båt med en slik motor. Nå har det oppstått en bankelyd både i forover og akterover, lyden oppstår så snart turtallet overstiger "dead slow". Frekvensen på bankingen stiger i takt med turtallet. Eieren av båten hadde et uhell for en tid tilbake, der propellen var borti sjøbunnen og måtte byttes. Jeg tenker lyden kan henge sammen med dette. Hva kan være skadet? Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 28.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2018 Propell aksel Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 28.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2018 Kan rådebank oppstå sånn plutselig, da? Aksel høres mer sannsynlig ut, synes jeg. Stor jobb for et verksted å bytte aksel? Da er det kanskje ikke usannsynlig med følgefeil, ettersom motoren dessverre har gått noen timer etter skaden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.