Rotorrex400 Startet 28.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2018 Hei, etter jeg grunnstøttte i sandbunnen med båten så har det begynt å flasse av lakk i finnen nederst på undervannshuset. Virker som det har en antydning til rust, og det har begynt svulme opp litt. Hva skal gjøres her, pusse av den gamle lakken å lakkere på nytt? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2018 Pusse ned til bart metall, grunne med etsegrunning og lakke over med riktig farge. Sitér dette innlegget Link to post
LuckyFalls Svart 29.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2018 Jeg skal gjøre samme jobb på en Suzuki 9.9 på junior sin båt, men her er lakken borte på en del steder, så jeg ser for meg å pusse godt ned før jeg fikser merkene. Jeg lurer da på om det finnes en god "Filler"/sparkel som man kan bruke på aluminium? Skal jeg evt. prime/grunne metallet før "Filler"/sparkel, for så å pusse ned og lakkere over? Eller skal jeg bare droppe "Filler"/sparkel? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.