Jump to content

Edit History

Kallethekid

Kallethekid

Da jeg jobber for Svela har jeg god kjennskap til vårt rullesystem og vet at det passer utmerket til båter med step. Når det gjelder konkurrerende merker ønsker jeg ikke å vurdere dem opp mot hverandre da jeg partisk. Selv om vi er en liten produsent har vi en stor markedsandel bland de som bruker hengeren mye, for eksempel marinaer, båtprodusenter, eventfirmaer og lignende. Jeg tør å påstå at det ikke finnes noen bedre hengere i Norge, selv om det selvsagt finnes rimeligere alternativ. Det finnes ikke noen definitiv regel om utstikk bak,  ofte må båten plasseres med litt utstikk for å få riktig kuletrykk. Jeg har selv en båt med 255 cm bredde på en 210 henger og synes det er uproblematisk. B35XE er 210 og B35XLE er 230 cm bred. 255 blir som du sier ganske bredt på veien.

Kallethekid

Kallethekid

Da jeg jobber for Svela har jeg god kjennskap til vårt rullesystem og vet at det passer utmerket til båter med step. Når det gjelder konkurrerende merker ønsker jeg ikke å vurdere dem opp mot hverandre da jeg partisk. Selv om vi er en liten produsent har vi en stor markedsandel bland de som bruker hengeren mye, for eksempel marinaer, båtprodusenter, eventfirmaer og lignende. Jeg tør å påstå at det ikke finnes noen bedre hengere i Norge, selv om det selvsagt finnes rimeligere alternativ. Det finnes ikke noen definitiv regel om utstikk bak,  ofte må båten plasseres med litt utstikk for å få riktig kuletrykk. Jeg har selv en båt med 255 cm bredde på en 210 henger og synes det er uproblematisk. Den henger jeg anbefalte er 230 bred og jeg tror det vil være perfekt. 255 blir som du sier ganske bredt på veien.

Kallethekid

Kallethekid

Da jeg jobber for Svela har jeg god kjennskap til vårt rullesystem og vet at det passer utmerket til båter med step. Når det gjelder konkurrerende merker ønsker jeg ikke å vurdere dem opp mot hverandre da jeg partisk. Selv om vi er en liten produsent har vi en stor markedsandel bland de som bruker hengeren mye, for eksempel marinaer, båtprodusenter, eventfirmaer og lignende. Jeg tør å påstå at det ikke finnes noen bedre hengere i Norge, selv om det selvsagt finnes rimeligere alternativ. Det finnes ikke noen definitiv regel om utstikk bak,  ofte må båten plasseres med litt utstikk for å få riktig kuletrykk. Jeg har selv en båt med 255 cm bredde på en 210 henger og synes det er uproblematisk. Den henger jeg anbefalte er 230 bred og jeg tror det vil være perfekt. 255 blir som du sier ganske bredt på veien.

• Create New...