Medusa2 Startet 29.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2018 Hei alle båtvenner. Jeg har akkurat kjøpt ny båt med Wallas Safeflame 1000 montert. Har prøvd den og den virker helt supert men platene er skikkelig slitne ( sprekker og kantene er delvis borte ) Noen som vet hvor man kan få tak i nye plater og hvordan disse skiftes. Tror jeg har funnet ut at de har delenummer: 368605 Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 29.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2018 (redigert) Det kan sikkert @Wallas Service hjelpe deg med. Jeg har tagget han, så han kommer sikkert på banen... Redigert 29.Oktober.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 29.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2018 Sikkert billigere å kjøpe et annet brukt på finn og plukke deler. Har samle kokeapparat med varmelokk Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Finnes ikke nye plater tilgjengelig etter det jeg vet (jeg kjøpte de siste fra importøren). Se på finn etter en som er defekt på andre måter, med noenlunde gode plater, og flytt over deler. Ikke flytt over selve platene, det blir bare rør for du vil da trenge andre deler som heller ikke kan skaffes. Flytt/bytt hele overdelen med platene i. Alle andre deler enn de som har med platene å gjøre, er pr i dag tilgjengelig. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Medusa2 Svart 30.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Ok, takker så mye for hjelpa. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Har noen defekte apparater med ok plater liggende, tlf 90784056 Sitér dette innlegget Link to post
Medusa2 Svart 31.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2018 I.M.S kunne du sendt noen bilder av de platene ? hadde vært fint å sett om de er bedre enn de jeg har :) runeeilertsen2015@gmail.com eller 970 11 198... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.