Jangul Startet 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2018 Har vært å sett på en Marex 77 / 770 holiday og syntes wc avlukket er i trangeste laget...er det noe å gjøre med det?Feks flytte / fjærne vasken...noen med erfaringer?? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Ikke mange muligheter du har der, nei. Jeg valgte å beholde den originale servanten, da jeg ikke fant noe smalere løsning. Det blir nok joggeturer på hele familien for å holde fasongen her Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 30.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Jaja...ellers fin båt da :) Men å sitte å....på utstilling er ikke helt greia Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Nei, da er det toalettet på land som gjelder Om ikke øya er helt øde da. Men det er sjeldent man ikke ligger innenfor rekkevidden av et toalett. I alle fall om man har en jolle i tillegg. Jeg gjorde aldri store forretninger i den jeg hadde. Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 30.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Da blir det å se etter en med større trykkeri kanskje...liker båten da.... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 (redigert) Det gjorde underverker å bytte til 280 Holiday. Den har supert toalett ! Det begynner jo å bli fine priser på disse også. Den kom i 1996 og er en betydelig mere moderne båt. Virker vesentlig rommeligere også, selv om skroglende i vannlinja er samme. Redigert 30.Oktober.2018 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 30.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Ja det var bra tips :) Skal se på den!! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2018 Worry II skrev for 22 timer siden: Nei, da er det toalettet på land som gjelde. Om ikke øya er helt øde da. Men det er sjeldent man ikke ligger innenfor rekkevidden av et toalett. I alle fall om man har en jolle i tillegg. Jeg gjorde aldri store forretninger i den jeg hadde. Det kommer an på hva er er vant med bygde en Marex 770 H. i 81/ 82 mener jeg fant en bedre vask enn originalen. Da vi flyttet fra en 17 fot og ungene i telt på land til Marex 770 H var det rene luksushotellet, familie på 4 og 1 Colli hadde det topp i de 5 årene vi hadde den, at alle skal sitte, slik burde det være i alle båter. er en mer enn 90 kg begynner det å bli trangt. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Worry II Svart 31.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2018 Jaja, det er klart. Vi hadde vår 770 i 8 år. Brukte den som hytte. Men det er ikke spesielt hyggelig om 4 pers skal kunne trolle på toalettet her. Det er umulig å få med seg hva som har skjedd, i alle fall Løsningen vår ble å dra til steder hvor det var toalett innen rekkevidde. Det gjør vi i grunn fortsatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.