Jump to content

Edit History

jerognal

jerognal

Er nok flere typer selgere. Noen legger seg høyt, men da må de forvente "pruting". Noen legger seg reelt til fastpris. Jeg tilhører de siste. Solgte yamarin 4730 for to år siden. Sjekket markedet. 75-90K. Lå den ut for 80 og skrev tydelig førstemann med 80 får båten. Fikk det jeg ville ha ganske fort.

Så lenge på en Hydromarin igjen. Gikk en i Bergen for 80. Tenkte at da er det en reell pris på disse. lå en ute for 120. Bydde 90. Hørte aldri noe fra selger før etter 3 mnd. Da hadde eg kjøpt ny Yamarin. Da ville han selge for 90...... men litt sent.

Så min mening er at de som VIL selge får solgt. De som legger seg kunstig høyt og ikke vil prute/forhandle egentlig ikke vil selge....

jerognal

jerognal

Er nok flere typer selgere. Noen legger seg høyt, men da må de forvente "pruting". Noen legger seg reelt til fastpris. Jeg tilhører de siste. Solgte yamarin 4730 for to år siden. Sjekket markedet. 75-90K. Lå den ut for 80 og skrev tydelig førstemann med 80 får båten. Fikk det jeg ville ha ganske fort.

Så lenge på en Hydromarin igjen. Gikk en i Bergen for 80. Tenkte at da er det en reell pris på disse. lå en ute for 110. Bydde 90. Hørte aldri noe fra selger før etter 3 mnd. Da hadde eg kjøpt ny Yamarin. Da ville han selge for 90...... men litt sent.

Så min mening er ta de som VIL selge får solgt. De som legger seg kunstig høyt og ikke vil prute/forhandle egentlig ikke vil selge....

• Create New...