Karlsenkystfiske Startet 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2018 Har lyst å anskaffe en gassovn for å lage varme båten i vinter dersom landstrømmen skulle svikte. Noen som har erfaringer å bidra med? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 (redigert) Har denne og er kjempefornøyd, tror de har skiftet vifta etter at jeg klaget på støy og fikk ny. http://www.go2marine...-new-p9000.html Som etter min mening er "sikrer" med sin lukket forbrenning luft /eksos inn/ut over dekk og gassen fram i 10mm Asi316 rør. Jeg satte inn en datavifte, det er en større også. Men alt utstyr SKAL ha vedlike hold. Redigert 30.Oktober.2018 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Bårdp Svart 30.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2018 Ser jo veldig bra ut den ovnen. Ovner uten eksosutløp er helt ubrukelige kondensgeneratorer med fare for liv og helse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.