MaSa Startet 31.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 31.Oktober.2018 Hei, er det noen som har erfaring med disse båtene ? snakker modeller rett før 2000, 96-99. vi syntes dette er veldig flotte båter, med mye plass, og særlig er 3 cabineren en hit hos oss, mtp ungene. men er det noen som kan dele av egne erfaringer rundt det og eie en slik? plassen? Er det god plass? nok lagring ? hvordan er dem i sjø? tilgang i motorrom, servicepunkter. 72 motorer . støy, vibrasjoner osv ? kostnader ? på forhånd takk . Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
casie Svart 31.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2018 Jeg har hatt to slike,en 2 cabiner med tamd 72 og en 3 cabiner med caterpillar 3208... En flott båt med bra planløsning både i 2 og 3 cabiners versjon. Vær obs på at det er endel lygeknop i finn annonsene angående fart...Nysmurt så gjorde begge mine i underkant av 27 knop,og marsjet fint på 22 knop. forbruket ligger da på ca 5,5 liter per nm.lite vibrasjoner,spesielt i den med 72 maskinene.tilkomst er nokså normal for en tomotors aksling båt,altså noe trøblete mellom maskiner og tanker som ligger på hver sin side. buesalongen er flott og sosial,men dårlig og ligge i...da er den kjekkere den princess 50 som jeg har nå.det er vel 4 hengeskap samt nok av skap og skuffer til ting og tang.Litt lite skapplass på kjøkken,spesielt i 3-cabinerversjon,men vi fikk med det vi trengte allikavel. god plass i generatorrom. mye støy på standard generatoren Hfl 6 kw som disse ble orginalt levert med,men mye heller den enn ingenting. sjøegenskaper er i særklasse på alle måter, Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 1.November.2018 Del på Facebook Svart 1.November.2018 Mitt inntrykk er flott fly, men trang ute bak. Å hvorfor MÅ alt være rundt? Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 1.November.2018 Del på Facebook Svart 1.November.2018 (redigert) Man får gjerne best kvalifisertå det meste.e svar om det meste her på BP kontra Facebook, men det finnes en gruppe for Fairline eiere og "wannabe's" Her får man ofte meget gode svar på det meste om Fairline: Fairline båtfolket på Facebook. Redigert 1.November.2018 av Captain Chaos (see edit history) Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
Hølje Svart 1.November.2018 Del på Facebook Svart 1.November.2018 Hei. Vi har ein 1997 modell Squadron 43. 3 kabiner med tamd 72 p. Er kjempe fornøyd. Stabil og god sjøbåt. Der er relativt god plass ombord synes vi. Har vært på ferietur med 2 voksne 3 ungdommer og 2 barn. Kunne vært litt mer skapplass i byssa. vi har nyere lydløs generator. har fjernet daviter og forlenget badeplattformen , som originalt er alt for liten. Får oppgitt toppfart på vår. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 1.November.2018 Del på Facebook Svart 1.November.2018 Litt unyttig info. Det går an å montere varmepumpe på en squadron?? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Kenneth82 Svart 2.November.2018 Del på Facebook Svart 2.November.2018 Den gled jo umerkelig lett inn i designet... Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 3.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.November.2018 Har fått en del info nå om båten. bekreftet og avkreftet mine mistanker og det jeg trodde? Positiv til båten. vi får se hva som skjer før neste sommer. Eneste som er sikkert er at det skal byttes båt. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
brs Svart 4.November.2018 Del på Facebook Svart 4.November.2018 Hva ligger bak ønske å gå fra en nyere cabincruiser og til en eldre flybrigdebåt? Er det plassbehovet eller? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 5.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2018 Ønske er mere plass, lukket båt da vi er ute etter litt mer hytte. bruker båt fra mars til november og 80 overnattinger PR sesong så er ønske etter plassen og 3 cabiner og bedre inneklima det som lokker Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.