Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Hittil så har jeg bare sett at man snakker om spenning når man diskuterer lading av batterier og lite om strøm. De fleste leverandører oppgir ikke hvor mange Ampere man kan presse på et batteri, men så kom jeg over Trojan som sier 13-18% av C20 kapasiteten. Selv har jeg hatt bly i alle år og ser at syre batteriene klarer å ta imot ganske så mye mere em det. Og ja, jeg vet biler og båter som har dynamoer på 100A og mere en det som lader ganske små batterier. Men der er faktisk noen som har store og effektive dynamoer også :thumbsup:

Står mye om AGM på nettet om lading av dette, men lite om Syrebatteri. De fleste som skal kunne noe om dette sier at syrebatteri tar imot det de klarer og blir ikke skadet av det. Hva mener dere her på BP? 

Kjellg

Kjellg

Hittil så har jeg bare sett at man snakker om spenning når man diskuterer lading av batterier og lite om strøm. De fleste leverandører oppgir ikke hvor mange Ampere man kan presse på et batteri, men så kom jeg over Trojan som sier 13-18% a C20 kapasiteten. Selv har jeg hatt bly i alle år og ser at syre batteriene klarer å ta imot ganske så mye mere em det. Og ja, jeg vet biler og båter som har dynamoer på 100A og mere en det som lader ganske små batterier. Men der er faktisk noen som har store og effektive dynamoer også :thumbsup:

Står mye om AGM på nettet om lading av dette, men lite om Syrebatteri. De fleste som skal kunne noe om dette sier at syrebatteri tar imot det de klarer og blir ikke skadet av det. Hva mener dere her på BP? 

• Create New...