Jump to content

Edit History

JRK

JRK

Komodo skrev 1 time siden:

Dette er vel ikke helt riktig.

Komodo skrev 35 minutter siden:

Mulig tykke plater tåler mer strøm, det vet jeg ikke. Men det er vel i så fall ikke fordi de avleder varme bedre. En tykk blyplate vil ha marginalt større overflate enn en tynn. Blyplatas overflate mot elektrolytten vil vel være avgjørende for evnen til å lede bort varme i følge min logikk. Derimot vil en tykk blyplate ha mer masse, og dermed ha evnen til å oppta mer varmeenergi uten at temperaturøkningen blir kritisk. 

Hva er det du holder på med? Først skriver du til innlegget mitt at dette ikke er rett og så bekrefter du det meste av det???.  Ser på de siste innleggene mine at du gjentatte ganger prøver å arrestere meg.  

JRK

JRK

Komodo skrev 1 time siden:

Dette er vel ikke helt riktig.

Komodo skrev 26 minutter siden:

Mulig tykke plater tåler mer strøm, det vet jeg ikke. Men det er vel i så fall ikke fordi de avleder varme bedre. En tykk blyplate vil ha marginalt større overflate enn en tynn. Blyplatas overflate mot elektrolytten vil vel være avgjørende for evnen til å lede bort varme i følge min logikk. Derimot vil en tykk blyplate ha mer masse, og dermed ha evnen til å oppta mer varmeenergi uten at temperaturøkningen blir kritisk. 

Hva er det du holder på med? Først skriver du til innlegget mitt at dette ikke er rett og så bekrefter du det meste av det???. 

• Create New...