Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

7 hours ago, nomen said:

Jeg synes svaret ditt er godt, du kan ikke svare hverken "ja" eller "nei". Altså finnes det en mulighet for at det i enkelte tilfeller er kvalitetsforskjeller, hvis det er store prisforskjeller på ett tilsynelatende likt produkt.

Så får hver enkelt vurdere om de vil "gamble" på at billigfilter/impeller er like bra som noe annet.

Ja, i enkelte tilfeller er det helt sikkert kvalitetsforskjeller, men jeg vet ikke i favør av hvilket, gjør du? Jeg gjør ikke det, men har sett nok av eksempler og/eller tester hvor det billigste produktet kom best ut av en objektiv sammenligning.

Ellers "morsomt" å se disse gjentatte referansene til Kina, produsert i Kina osv når man samtidig vet at "kvalitetsproduktene" til høye priser ofte er produsert i Kina og sågar av anerkjente produsenter som eier fabrikker i Kina. Og på produkter som er merket Made in USA (eksempelvis) så er det produkter som er i det store og hele produsert i Kina, men satt sammen i USA. Verden vil bedras og "Made in....." eller "Made by....."er nokså verdiløst med tanke på sikkerhet for kvalitet, dessverre.

Mouche

Mouche

7 hours ago, nomen said:

Jeg synes svaret ditt er godt, du kan ikke svare hverken "ja" eller "nei". Altså finnes det en mulighet for at det i enkelte tilfeller er kvalitetsforskjeller, hvis det er store prisforskjeller på ett tilsynelatende likt produkt.

Så får hver enkelt vurdere om de vil "gamble" på at billigfilter/impeller er like bra som noe annet.

Ja, i enkelte tilfeller er det helt sikkert kvalitetsforskjeller, men jeg vet ikke i favør av hvilket, gjør du? Jeg gjør ikke det, men har sett nok av eksempler og/eller tester hvor det billigste produktet kom best ut av en objektiv sammenligning.

Ellers "morsomt" å se disse gjentatte referansene til Kina, produsert i Kina osv når man samtidig vet at "kvalitetsproduktene" til høye priser ofte er produsert i Kina og sågar av anerkjente produsenter som eier fabrikker i Kina. Og på produkter som er merket Made in USA (eksempelvis) så er det produkter som er i det store og hele produsert i Kina, men satt sammen i USA. Verden vil bedras og "Made in....." er nokså verdiløst med tanke på sikkerhet for kvalitet, dessverre.

• Create New...