Pequod Startet 2.November.2018 Link til dette innlegget Startet 2.November.2018 Noen som vet om serviceanlegget i gjestehavna i Son er åpen om vinteren? Ligger i Holmestrand og må snart bestemme meg for om jeg skal ta et døgn til her før retur, dra til Horten, Holmsbu eller Son? Sistnevnte er mest fristende slik jeg ser det nå, men ville vært greit om jeg visste om servicebyggetb er åpent. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Hulda Svart 2.November.2018 Link til dette innlegget Svart 2.November.2018 Så vidt meg bekjent er det oppe hele året. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2018 Hulda skrev 1 minutt siden: Så vidt meg bekjent er det oppe hele året. Flott, takk skal du ha! Det er jo noen gjestehavner som stenger totalt, så jeg var litt usikker! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Hulda Svart 2.November.2018 Link til dette innlegget Svart 2.November.2018 Pequod skrev 1 minutt siden: Flott, takk skal du ha! Det er jo noen gjestehavner som stenger totalt, så jeg var litt usikker! Son Havn leier også ut vinterplasser. Jeg lå der for to vintre siden, og da var det oppe. Hvis du er usikker, og det er veldig viktig, så gi dem en ring. 64980100 til kommunen. Eller 64958738. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2018 Hulda skrev 5 minutter siden: Son Havn leier også ut vinterplasser. Jeg lå der for to vintre siden, og da var det oppe. Hvis du er usikker, og det er veldig viktig, så gi dem en ring. 64980100 til kommunen. Eller 64958738. Hehe, neida, det er ikke så veldig viktig, bare greit å vite. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Pequod Svart 2.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2018 Ble tatt imot standmessig av både Hulda og havnesjefen! Selv om det bare ble en kort prat, så var det hyggelig å møtes og ikke minst å bli møtt! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Hulda Svart 2.November.2018 Link til dette innlegget Svart 2.November.2018 Var ute og handlet med Admiralen og så en liten lanterne i Bevøsund. Regnet med at det var deg. Det er ikke så mange småsnekker ut på denne tiden av døgnet på denne tiden av året. Og Havnesjef Roger har ting på stell. Han har lagt ut kart over havnen som viser hvem som har leid hvilke gjesteplasser. Han har orden i sysakene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.