Whiskey
Fikk det av til slutt, med mye slagtrekker og lang latmannsarm, men noen av boltene virker som de er strukket, setter seg fast om jeg prøver å skru de ned igjen, så må få tak i nye, er det noen som vet hvor man kan få tak i dette? Tenkte å svinge bortom Maritim og høre, de er iaf Sleipner-forhandler.
Var heller ikke lett å få aksling ut av klemflensen, fant ut at en tynn skrutrekker banket nedi for å utvide den fungerte best, brukte deretter jekkestropp rundt roret og dro den ut mens jeg banket på flensen. Så etterpå at jeg sikker burde skrudd flensen av girkassa og brukt en avdrager fra den siden istedet, da den uansett måtte av for å få av pakkboksen, og var hul i enden. Men men, det gikk med min amatørmetode og. Brukte samme metode for å få akslingen inn i flensen igjen (med jekkestropp motsatt vei)
Gikk greit å få av pakkboksen, trakk et tau under batterikassa langs akslingen og tilbake, så firet jeg den bare av, renset godt (de gamle simmeringene gikk stort sett i oppløsning) og firet den tilbake igjen. Mye dritt i oljetanken og, så tømte den og fylte på ny.