Ttor Svart 6.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2018 Dette gikk over all forventning. Så var det "bare" å få den ut av båten. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 11.November.2018 Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 (redigert) Ttor skrev On 6.11.2018 at 21.31: Dette gikk over all forventning. Så var det "bare" å få den ut av båten. Så flott at det gikk greit! Kan du si litt om hvilke verktøy du brukte, og hvordan du gjorde det? Redigert 11.November.2018 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 11.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 5 hours ago, Jannmar said: Kan du si litt om hvilke verktøy du brukte, og hvordan du gjorde det? Sannheten er at jeg ikke måtte kutte den opp i det hele tatt. Jeg kappet bjelkene og deretter fikk jeg vippet tanken opp. Det viste seg at den var mye spissere i formen enn jeg trodde. Den kom opp selv om den stakk langt inn under dørken og innredningen i byssen. Fikk den ut av båten også, uten å søle ut det resterende innholdet. Siden det gikk greit å få den ut uten å demontere innredningen, satser jeg på en ny tank på samme plass. Tenkte å støpe i glassfiber. Nå er det klart for primer. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 11.November.2018 Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 Ttor skrev 1 time siden: Siden det gikk greit å få den ut uten å demontere innredningen, satser jeg på en ny tank på samme plass. Tenkte å støpe i glassfiber. Jeg har en 18 år gammel glassfibertank i min båt. Den der fortsatt som ny innvendig, så glassfiber er tydeligvis et helt greit materiale til tank. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.