AndreasR Startet 4.November.2018 Link til dette innlegget Startet 4.November.2018 Hei, Jeg holder for tiden på med å bygge om en Mørebas MB 20 Cabin (7200). Usikker på modell, men det ligner veldig på den Vi Menn båten. Båten skal inn i merkeregisteret og da trenger jeg byggebekreftelse, noen som kan være behjelpelig med dette? Betaler gjerne noen kroner for det :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 4.November.2018 Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Fyll ut å send inn. Sitér dette innlegget Link to post
AndreasR Svart 4.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Funker det da? Leste om noen som hadde prøvd, men fikk beskjed av fiskeridir om å få godkjent foretak til å gjøre jobben.. kan jo selvsagt prøve, skader ikke det :) Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 5.November.2018 Link til dette innlegget Svart 5.November.2018 (redigert) Samurairau skrev for 2 timer siden: Funker det da? Leste om noen som hadde prøvd, men fikk beskjed av fiskeridir om å få godkjent foretak til å gjøre jobben.. kan jo selvsagt prøve, skader ikke det :) Kommer nok litt ann på hvem man møter på i fiskeridirektoratet ja, skader jo ikke å prøve. Skulle nok klart å krangle meg fram til godkjenning da det er jo faktisk ingen formelle krav til kompetanse, som det står i lovverket. Man må kun ha kompetanse, men ikke formell kompetanse. Veldig gråsone regelverk, som forsåvidt resten av regelverket deres, mye rare tolkninger folk kommer unna med. Redigert 5.November.2018 av Bruflaat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.