MR Swe Startet 4.November.2018 Link til dette innlegget Startet 4.November.2018 Hei, Har sett litt på finn på mobile garasjer som kansje hadde vart aktuelt og ha båten i på vintern. Noen som har erfaring av de? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 4.November.2018 Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Hei Den eg hadde tolte ikkje mykje vind. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 4.November.2018 Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 (redigert) Hadde selv https://www.netthandelen.no/auction/26125579 når jeg bygde på min baot, holdt faktisk utrolig godt i vær og vind til å være billig. Kjøpte tykk pressening som jeg hadde over i tilegg. Viktig å skru bord langs garasjen for å gjøre den mer stabil, og gjerne ekstra forankringer. Kosta meg vell 1600kr tror jeg. Edit: bonus at man klarer å sette den opp alene også. Redigert 4.November.2018 av Bruflaat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.November.2018 Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Naboen hadde en sånn som ikke tålte snøen. Så om en bor ett sted uten særlig mye vind og snø er vel disse perfekte ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 11.November.2018 Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 Jeg brukte en fra smartlager.no til å ha bilen i. (Lærdom: ikke kjøp hus uten garasje!) Det fungerte helt fint i flere år, sommer som vinter. Solgte teltet etter at jeg var ferdig med det og fikk tilbake nesten alle pengene. Kan anbefales. Min far har et tilsvarende telt til sin bobil (aner ikke hvor han har kjøpt det). Det har fungert fint i mange år. Trikset er å kjøpe et med bratt takvinkel. Da sklir snøen lett av. Duken er så glatt at det ikke er så mye som skal til av snø før det raser ned av seg selv. Kjør på om du har mulighet. Dette er mye bedre enn stativ og presenning. Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Tombåt Svart 15.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2019 Bruker selv en slik fra Netthandel.no Jeg har laget en "innertak" av en billig presenning som hindrer at det drypper kondens ned på det jeg oppbevarer i garasjen. Har også laget en "ramme" i trykkimpregnert under rammeverket da jeg ikke stolte helt på lakk/stålkvalitet om dette ble stående rett på bakken. Dette fungerer meget bra på tredje året Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 15.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2019 (redigert) Kjøpte et telt med PVC-duk fra Dancover i 2016. Det står fortsatt like fint, men jeg har festet det skikkelig godt. Har også bundet døren med tau i stede for de strikkene som følgte med teltet. Anbefaler å kjøpe et telt med PVC-duk selv om det er litt tungt å jobbe med. https://www.dancovershop.com/no/product/garasjetelt-pro-24x6x24-m-pvc-2.aspx Redigert 15.Januar.2019 av shipahoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fuglen Svart 16.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2019 En nabo hadde et slikt for 2 eller 3 år siden. Varte ca. 1 uke. Da blåste det bort... Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2019 Og fy søren hvor stygge disse er. Hadde ikke likt om naboen satte opp en slik i hagen. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2019 Lazyjack skrev 45 minutter siden: Og fy søren hvor stygge disse er. Hadde ikke likt om naboen satte opp en slik i hagen. Godt noen tør å si det. Er noen få sånne her i nabolaget. Noen som resultat av manglende byggeløyve for garasje, noen for å spare penger. Såvidt jeg har skjønt kan de stå 2 mnd, så må en søke. Tipper naboene har en god sak, om de orker å ta kampen mot naboer som tar seg til rette og forsøpler nabolaget da... folk flest lar vel være. Til midlertidig bruk er slike haller helt ok syns jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.