TerjeFjern
@fiat Holland var det billigste jeg fant som også ville sende til Norge. Total delekost på dette teak prosjektet er ca 10 000 med alt (frakt og mva inkludert)
Har brukt båndsag på jobben for å kutte ut rammeverket ellers er alt kappet med en japansag fra Bahco. I værste fall hadde det gått bare med japansagen. Første gangen jeg har brukt en slik men fantastisk god å bruke.
I dag sendes det farge mm fra www.de-ijssel-coatings.se som har et produkt(er) som ifølge uavhengige tester skal kunne rulles på og hvor resultatet ser lakkert ut. Er såpass heldig at de også har fargen som er på denne båten i sitt arkiv da en med lik fargekode har sendt inn prøver for analyser . Dette skal brukes på plasten på plattformen for å få denne til å se tilnærmet ny ut uten gamle hull osv. Har også en targabøyle hvor jeg har fjernet div gamle antennefester osv som skal behandles men dette skjer ikke før til våren når temperaturen er riktig for slik jobbing.
I mellomtiden planlegges montering av 4x100 Ah LifePoe4 batterier, bedre strømskinner osv og økt kvadrat på kabling til feks kjøleboks og kjøleskap da det hos meg er underdimensjinert med for mye spenningstap.