TrikkerN Lønning Svart 31.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2024 Hulda skrev for 7 timer siden: @Gunga Din, men da har du kommunikasjon via skylagringen til TP-link? Jeg skal ta en prat med Kjell & Co når jeg kommer tilbake til Norge. Direkte link har man også med tapo..😉 Ønsker man lagring kan man velge mellom skylagring eller minnekort(som også kan spilles av eksternt) Jeg har både i garasjen, hytta og vinterstuen. Her har jeg benyttet C200 som er den rimeligste modellen. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2024 Skal ta en prat med Kjell & Co. Trenger kontiuerlig forbindelse/pålogging når passer. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 31.Oktober.2024 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2024 Gjør det. De selger begge versjoner av kameraene jeg har: Ring og Tapo + noen andre. Jeg har full access til enhver tid fra telefonen som varsler om bevegelse, med live sending med kommunikasjon, og også lagrede videoer både i skyen og på minnekort. Har en rimelig 4G ruter i båten. Hjemme en ruter fra Telia. I tillegg (vet ikke om det teller positivt) har jeg to Teslaer stående på gårdsplassen med "Sentry mode" på Jeg vet ikke hvor mange som er klar over det, men disse bilene tar opp ganske mye video. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
JRK Svart 1.November.2024 Link til dette innlegget Svart 1.November.2024 BILLIGLØSNING: Jeg har dette stående i taket på akterdekket på 4 året. Beskyttet av tak og kalesje på sidene. Kjell & company har salg av og til og da går de for 299,- Krever at havna eller du selv har rputer. kameraet panorerer automatisk etter lyd og bevegelse. Du kan også prate med eventuelle tyver på vei ombord. Har også plass for et lite memorycard , slik at man i ettertid kan se hvem som har vært ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.