Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Det går rørledninger på havbunnen og jeg antar at beslutningen(e) om å stenge ned, ble tatt mens det var fare for at fregatten skulle gå ned og skade installasjonene på  havbunnen. Man vil ikke ha full transport (trykk) i en rørledning som det kan gå hull på, av et skip som synker og treffer den.

Mizar

Mizar

Det går rørledninger på havbunnen og jeg antar at beslutningen(e) om å stenge ned, ble tatt mens det var fare for at fregatten skulle gå ned og skade installasjonene på  havbunnen. Men vil ikke ha full transport (trykk) i en rørledning som det kan gå hull på, av et skip som synker og treffer den.

Mizar

Mizar

Det går rørledninger på havbunnen og jeg antar at beslutningen(e) om å stenge ned, ble tatt mens det var fare for at fregatten skulle gå ned og skade installasjonene på  havbunnen. Men vil ikke ha full transport i en rørledning som det kan gå hull på, av et skip som synker og treffer den.

Mizar

Mizar

Det går rørledninger på havbunnen og jeg antar at beslutningen(e) om å stenge ned, ble tatt mens det var fare for at fregatten skulle gå ned og skade installasjonene på  havbunnen. Men vil ikke ha full transport i en lekk rørledning som det går hull på, av et skip som synker og treffer den.

Mizar

Mizar

Det går rørledninger på havbunnen og jeg antar at beslutningen(e) om å stenge ned, ble tatt mens det var fare for at fregatten skulle gå ned og skade installasjonenen på  hv\avbunnen. Men vil ikke ha en lekk rørledning som det går hull på av et skip som synker og treffer den.

• Create New...