Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

REM skrev 10 minutter siden:

Har kun erfaring fra Oslofjorden og Horten VTS. Alle skip som ankommer Oslofjorden blir anvist hvilken lei de skal styre, og hvilke andre skip de kan forvente å møte på vei opp/ned fjorden. Svært så detaljert synes nå jeg?

Det ligger nok en god del i sedvane og regulær praksis her mellom linjenene - d.v.s. at militære fartøy kommer og går utenom normal folkeskikk. Det usedvanlige var nok at HI kom som en full matros og uten gangsyn.

En spennende øvelse, men som vi alle vet: Enhver øvelse blir gjennomgått, og her ender det i en rettssal. Vi kan bare prise oss lykkelige over å ha fått lydopptakene. Hadde marinen fått det som de ville, så hadde dette fort endt opp som en teknisk svikt.

Solseng

Solseng

REM skrev 8 minutter siden:

Har kun erfaring fra Oslofjorden og Horten VTS. Alle skip som ankommer Oslofjorden blir anvist hvilken lei de skal styre, og hvilke andre skip de kan forvente å møte på vei opp/ned fjorden. Svært så detaljert synes nå jeg?

Det ligger nok en god del i sedvane og regulær praksis her mellom linjenene - d.v.s. at militære fartøy kommer og går utenom normal folkeskikk. Det usedvanlige var nok at HI kom som en full matros og uten gangsyn.

En spennende øvelse, men som vi alle vet: Enhver øvelse blir gjennomgått, og her ender det i en rettssal. Vi kan bare prise oss lykkelige i å ha fått lydopptakene. Hadde marinen fått det som de ville, så hadde dette fort endt opp som en teknisk svikt.

Solseng

Solseng

REM skrev 1 minutt siden:

En spennende øvelse, men som vi alle vet: Enhver øvelse blir gjennomgått, og her ender det i en rettssal.

• Create New...